Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2016 14:51 - Бившето ми гадже флиртува с най-добрата ми приятелка?!
Автор: elizahanif11 Категория: Други   
Прочетен: 628 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 09.07.2016 14:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добре,приемам факта,че вече не сме заедно,защото аз съм тъпа и го зарязах,защото много ме задушаваше и заради Г-н Чаровна Усмивка, който очевидно е малко нетърпелив и намира се*са за ""много важна част в една връзка"". И тук идват проблемите: 1) Не съм готова все още. Рано ми е,а него вече го тресат много жестоко хормоните. 2) Много е хубав,има прекрасен характер,забавен е, мил, обича чистотата и е подреден (добре,това изненада и мен), умен е, прилежен ученик е, много добро момче *и тук идва голямото ""но""*, НО вече не ме харесва. Да,казах ""вече"" , защото преди ме харесваше и искаше да тръгнем,но аз не можех да причиня това на една от приятелките си (защото и тя го харесваше) и просто му отказвах,а сега, когато тя вече е съгласна да тръгнем и няма нищо против-той вече не ме харесва. Била съм живяла само за нея и за това да не се скараме. Донякъде беше прав, де. Но както и да е,сега го преследвам като луда,защото нито си пишем, нито нищо. Все тая. Това не беше много по темата. А сега ето и това,за което исках да пиша. Реших да е тази тема,защото напоследък много best friends forever станаха bitchy fake friends. Таа започвам... Най-добрата ми приятелка излиза с бившето ми гадже [просто ще му казвам БМГ (бившето ми гадже)] ?! Добре,това е супер... Подло. Леле. Ама...? Колкото и пъти да си го повтарям,умът ми все още не може да го побере... Излязохме веднъж (преди около 2 седмици) аз,най-добрата ми приятелка,БМГ и още няколко човека. Катерихме се по някакви стръмни хълмове в гората. БМГ постоянно държеше ръката на най-добрата ми приятелка, прегръщаше я през кръста и й помагаше да се ""катери"" . Очите ми не го вярваха. Ама той се държеше свойски с нея. Нито е негово притежание,нито... Нито ходят. Засега. Знам,че нямам право да ревнувам (и не че го правя,просто се дразня), но да флиртуват такаа пред...всички,особено пред мен?! Гадно е. Много. Трябва ли да съм ядосана,че не са ме викнали? Не,на него не съм ядосана,просто вече ми става ясно какъв е всъщност,когато е разкарал нежелан човек от живота си... Ядосана съм й на нея. На човекът,който преди ми помагаше и ми слушаше хлипанията по телефона и не само. Разочарована съм. Наранена съм. Много. Спомням си,когато бяхме най-добри приятелки. Когато споделяхме щастието си. Когато едната беше щастлива и другата беше. Когато едната беше тъжна и другата беше. Когато едната плачеше и другата плачеше с нея. А сега...? Когато едната е щастлива с момчето,което по видими причини другата е зарязала,дали и другата ще е щастлива от факта,че излизат? Когато едната е тъжна,откъде другата ще знае,че е тъжна? Ще й помогне ли,дори и да знаеше? Ще й даде ли позитивен съвет? Едва ли. Когато едната плаче,другата ще знае ли? Не,защото вероятно е заета да излиза с бившето гадже на най-добрата й приятелка. Хм. Чувството,когато една от най-добрите ти приятелки излиза с бившият ти. Чувството е... То е някак... Почти неописуемо. Казах "почти" неописуемо , защото всеки може да отговори с: "Чувствам болка. Наранена съм. Изпитвам гняв. Ярост. Но в същото време ми се плаче." Да,всеки може да каже това. Но някой може ли да излее всичко това в пълни подробности? Не знам и аз. Не казвам,че няма никой до мен и че никой не ме подкрепя,но се чувствам така,все едно няма никой на света освен мен и хората,които са ме наранили. Сякаш съм оставена сама да се справям с болката си. .... Разделихме се с уговорката да си останем приятели, но нито си пишем, нито си говорим, нито се поглеждаме, нито излизаме в една компания, нито... НИЩО. А най-гадното е,че сме в един клас. Прекрасно. Говорила съм много отдавна и с двамата за това. Преди,когато все още ходех с БМГ забелязах накакви закачки между него и приятелката ми и просто съм ужасно ревнива и го накарах да ми обещае,че никога няма да ми причини това да тръгне с най-добрата ми приятелка. Казах същото и на нея. Съгласиха се. Но сега,когато се опитвам да говоря и с двамата за зараждащия се флирт между тях,и единият и другият отричат,че няма нищо такова. Да бе. Не им вярвам. Лъжат ме. Никога досега не съм си и представяла,че връзката ми с най-добрата ми приятелка ще се разпадне по такъв начин. И на двамата са им пределно ясни страховете и тревогите ми. Обаче вече осъзнах,че не сме както преди с приятелката ми. От цяла седмица се кани да дойде да спи вкъщи,защото бяхме скарани за 3 седмици и наскоро се сдобрихме и решихме,че ни трябват дни,за да си разказваме и да си наваксваме пропуснатото,но ето,че тя ОТНОВО ми отказа,за да излезе с НЕГО! Затова си направих ""Наръчник за оцеляване"" (поразрових се в нета) . Все пак... Загубих една от най-добрите си приятелки и добър приятел (БМГ). Ще трябва да се справя с тях без излишни драми и филми. ............................................................................................................................................ 1) Приеми факта,че вече не сте заедно и че той може и има правото да се интересува от други,защото е свободен. 2) Фокусирай се върху своя любовен живот,а не върху неговия. Спри да мислиш какво може или не може да направи. ~Ако бившият ти флиртува с някого,с когото си близък,нещата могат да станат неприятни за теб,откакто този човек не е някой случаен,а твоят най-добър приятел. ~Трябва да си много силна и да осъзнаеш също,че не можеш да контролираш техните движения,а само своите. 3) Говори с най-добрата ти приятелка. ~Ако тя наистина ти е приятелка,трябва да можеш да говориш с нея за страховете и притесненията си. Не е лесно да водиш такъв разговор с приятелка,но е необходимо,за да е ясно всичко и да няма проблеми. ~Говори за страховете си и за пораждащия се флирт между тях. Този флирт може да повлияе на приятелството ви,затова ги предупреди. Не се ядосвай,ако приятелката ти отрича,че е привлечена от бившия ти. ~Дай на приятелката си шанс,за да постъпи правилно. Все пак е имало причина да скъсаш с него. Предупреди я,че действията й могат да се отразят на приятелството ви. ~Ако флиртът не спре дори и след като си изчистила мислите си и си споделила това,което те тревожи,най-добрият вариант е просто да се отдалечиш и от двамата. 4) Не ходи на събития,на които ще присъства и бившият ти. ~Дай всичко от себе си и избягвай събития,на които ще виждаш приятелката ти и бившият ти заедно. Ако сте скъсали преди не много време и вече усещаш,че нещо става между тях,опитвай се да ги избягваш,защото това,че ги виждаш заедно,може да ти повлияе емоционално. ~Не позволявай на страховете ти да разрушат социалния ти живот. ~Излизай с други приятели и избягвай двамата флиртуващи. 5) Гледай да си заобиколен само с позитивни хора. Това ще ти помогне да си подредиш бъркотията в главата. ~Колкото по-малко говориш за това,толкова по-малко значение му придаваш. ........................................................................................................................................... Надявам се да е помогнало по някакви начини.



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elizahanif11
Категория: Други
Прочетен: 182140
Постинги: 156
Коментари: 40
Гласове: 64
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930